طی طرح نظارت و بازدید قطبی

گروه های تشکیلات پیشتازان و فرزانگان مهریز مورد ارزیابی قرار می گیرند

یزدفردا "زارع خبرنگاریزدفردا :رئیس اداره دانش آموزی مهریز گفت: گروه های تشکیلات پیشتازان و فرزانگان مهریز در قالب طرح نظارت و بازدید قطبی مورد ارزیابی قرار می گیرند.
مهدی دهقان منگابادی با بیان اینکه نظارت و بازدید از عملکرد اعضاء و مربیان تشکیلات دانش آموزی در همه زمینه ها جهت تحقق اهداف و برنامه های سازمان دانش آموزی امری اجتناب ناپذیر است گفت: با نظارت، بازدید و ارزشیابی از عملکرد اعضاء و مربیان، می توان مسائل و مشکلات آموزشی و مهارتی اعضا را شناسایی و در جهت تحقق اهداف سازمان و رفع مشکلات اعضاء تلاش نمود.
وی افزود:سازمان دانش آموزی بر این اساس طرح نظارت و بازدید قطبی از گروه های پیشتازان و فرزانگان را اجرایی می کند

دهقان منگابادی ادامه داد: طی این طرح 25 گروه پیشتاز و فرزانه مهریز به صورت تصادفی و یا بر اساس قرعه توسط مربيان راهنماي پيشتاز و فرزانه استان خراسان جنوبي مورد بازدید و ارزیابی قرار می گیرند.
وی ارزیابی از عملکرد گروه های تشکیلات پیشتازان و فرزانگان، ارزیابی از نسبت اثر بخشی و دست یابی به اهداف سازمان و تشکیلات، ارتقاء عملکرد مربیان، ایجاد تحول، نشاط، شادابی، پویایی و آمادگی نسبی در گروه ها، تبادل تجربه، تشویق و ترغیب مربیان و اعضا و شناسایی و رفع مشکلات آموزشی و مهارتی اعضا را از اهداف این طرح کشوری بیان نمود.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا